Co to jest gablota i jakie są rodzaje?

gablota, gablota co to jest

Reklamy i ogłoszenia to elementy, bez których ciężko sobie niekiedy wyobrazić otaczającą nas przestrzeń. Bardzo często te informacje czy produkty reklamowe umieszczane są w gablotach w budynkach i na zewnątrz. Zarówno gabloty wewnętrzne, jak i zewnętrzne mogą być doskonale wykorzystane jako sposób przekazu informacji i miejsce na Twoją reklamę. Zanim wybierzesz idealny rodzaj gabloty musisz dowiedzieć się, jakie gabloty są dostępne na rynku i która z nich sprawdzi się najlepiej dla Ciebie i Twojej firmy.

Spis treści

Gablota – co to jest?

Gdzie można spotkać gabloty?

Gabloty na Twoje potrzeby

Kto może korzystać z gablot?

Dlaczego warto skorzystać z gabloty?

Zalety wykorzystania gablot

Rodzaje gablot

Reklamowe

Wolnostojące

Naścienne

Informacyjne i ogłoszeniowe

Podsumowanie

Gablota – co to jest?

Zapewne nigdy nie zastanawiałeś się, czym tak naprawdę są gabloty. Obecność tych produktów w naszym otoczeniu już nawet nie zaskakuje. Dobrze wykorzystany produkt to okazja nie tylko do zaprezentowania firmy czy inicjatywy, ale także to doskonały element budowania świadomości marki. Gabloty można spotkać w przeróżnych miejscach, dzięki temu pozwalają one na dotarcie do różnych grup odbiorców, co przekłada się na sukces i rozpoznawalność marki. Gablota może mieć różne przeznaczenia. Tak naprawdę od Ciebie zależy, w jaki sposób ją wykorzystasz. Może ona być wykorzystana jako reklama, ale także jako miejsce informacyjno – ogłoszeniowe. To, co zostanie umieszczone za szklanymi drzwiami gabloty jest jedynie Twoim zmartwieniem.

Gdzie można spotkać gabloty?

Gablotę możesz spotkać niemalże wszędzie. Bardzo mogą znajdować się:

  • w szkołach,
  • przy przystankach komunikacji miejskiej,
  • w miejscach publicznych,
  • w urzędach i innych obiektach użyteczności publicznej.

Ekspozycję plakatów i ogłoszeń możesz doskonale wykorzystać, aby dotrzeć do nowego klienta. Wystarczy, ze wiszące elementy będą doskonale dopasowane i atrakcyjne wizualnie. Po to, aby przyciągnąć wzrok i uwagę odbiorcy.

Gabloty na Twoje potrzeby

Zastanawiasz się, czy gabloty będą przydatne dla Ciebie? Ten asortyment to doskonałe rozwiązanie, jeśli chcesz zainteresować przechodniów, czyli Twoich nowych potencjalnych Klientów. Zadanie i skuteczność reklam mogą doskonale się wypełniać. Ważne, aby ekspozycje były dobrze przemyślane i dopracowane. Prezentowane treści w odpowiedniej formie będą mieć wpływ na decyzje potencjalnej grupy odbiorców. Warto pamiętać, że miejsce umieszczenia eksponatów wpływa na to, jakie treści mogą znaleźć się przy budynku lub w innym miejscu.

Kto może korzystać z gablot?

Zastanawiasz się, dla kogo są gabloty ogłoszeniowe czy reklamowe? Gablota to produkt, z którego mogą korzystać… dosłownie wszyscy! To doskonałe narzędzie reklamowo – informacyjne, dzięki któremu Twoje produkty zostaną przedstawione światu.

Dlaczego warto skorzystać z gabloty?

Zarówno gabloty ogłoszeniowe, jak i gabloty wolnostojące czy gabloty dwuskrzydłowe mogą przynieść wiele dobrego dla Twojej firmy czy działalności. Ich zastosowanie i wykorzystanie w planie marketingowym przekłada się na reakcje i decyzje, jakie podejmie Klient. Gabloty są doskonałym narzędziem, dzięki któremu dotrzesz do nowej grupy odbiorców i zaprezentujesz nowe produkty. Co więcej – gabloty sprawdzą się doskonale jeśli potrzebujesz sprawdzonego i solidnego miejsca do informowania.

Zalety wykorzystania gablot

Jak widać, gablota ma szerokie zastosowanie. Towar w pełni zrealizuje Twoje potrzeby jeśli szukasz produktów, które będą pełniły zadanie reklamowe bądź informacyjne. Gabloty ogłoszeniowe, podobnie jak gabloty wolnostojące doskonale sprawdzą się w tych dwóch zadaniach. Co więcej – wykorzystanie wysokiej jakości materiałów sprawia, że gablota to produkt, którego cechuje wysoka odporność na uszkodzenia.

Rodzaje gablot

Jeśli gablota to, coś co planujesz zakupić dobrze jest zwrócić wcześniej uwagę na kilka cech produktu. Dobrze jest, aby w gablotach zastosowane było szkło hartowane i zamek patentowy. Dzięki temu materiały będą nie tylko ochronione przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, ale także przed kradzieżą bądź uszkodzeniem przez przechodniów. Wykorzystanie szkła hartowanego sprawia, że gablota staje się miejscem jeszcze bardziej skutecznym i ciekawym dla odbiorców.

Reklamowe

Zadaniem gablot reklamowych jest prezentowanie treści marketingowych.

Wolnostojące

Często spotkać je można jako narzędzie do ekspozycji. Dzięki nim możesz nie tylko zaprezentować produkty, ale także uchronić je przed zniszczeniem.

Naścienne

To jedna z bardziej popularnych gablot. Jest ona uniwersalna i sprawdza się w w wielu miejscach, dlatego warto przemyśleć jej zakup.

Informacyjne i ogłoszeniowe

Często spotykane są w urzędach czy szkołach. Służą do wywieszania ważnych informacji i ogłoszeń.

Podsumowanie

Gabloty mają szerokie zastosowanie. Możesz umieścić je w szkole, urzędzie czy firmie, ale nawet w domu czy sali teatralnej. Dopasowanie ich przeznaczenia zależy jedynie od Ciebie!